tirsdag den 25. maj 2010

Pinsefund

Pinsen blev brugt på at traske rundt på loppemarked..elsker at gå og kigge, rode, vende, dreje, spotte..der er så mange fantastiske ting derude! Jeg manglede en lille opsats til kager osv, og faldt over den fine opsats med flot blå streg og den overvægtige sælger med rød kasket siddende på toppen af hovedet, snegl under næsen og iført nylonshorts sage "En tier"..? Jo, tak..den nupper jeg med mig og fandt ud af da jeg kom hjem til nettet, at det var en Wedgwood fajance til værdi af 350 kr. Hi, hiiii..elsker bare når det sker :-)
Fik også lidt med hjem til lillepigen...og i den grad mig selv. De fineste bøger med flotte billeder, mønstre og kombinationer..lige til at blive inspireret af.

5 kommentarer:

  1. Fantastisk køb til en tier ;) Mummimor er skøn som hun står og lufter den røde halskæde.

    SvarSlet
  2. Nøj, så mange fine sager!!! Jeg går også og kigger efter en kageopsats - din ser vældig fin ud. ha en dejlig onsdag.

    SvarSlet
  3. Skønne ting - elsker også at gå og rode sådan nogle steder.

    SvarSlet
  4. Michelle: Hun trænger nu til et klorbad hende mummimor, men fin er hun alligevel.

    Frøken garsdal: ja, jeg er ovenud lykkelig over det scoop..glæder mig til at få gæster, så den kan komme frem.

    Fru Olsen: Det er bare det bedste :-)

    SvarSlet
  5. Fantastiske ting, Majken. Faldt selv senere en fin turkis flødekande og et par øreringe med lyserøde stjerne. Kunne have brugt meget mere tid, men uden mand og børn så man rigtig kunne tingfinde :-)

    SvarSlet