søndag den 23. maj 2010

Bam, bam, baaaaa.....Vinder af Give Away...

Efter 2 lange dage på pinsemarked (med fine fund I skal få se senere :-)) må jeg hellere få afsløret vinderen af min give away. Alle lod kom ombord i den gamle blå bus og Morten fik æren af at trække nr. 4...som er Maiken med bloggen Kreakuller og krudtuglen. Tillykke til dig! Du kan sende mig dit ønske om farve og adressen til min mail.

Tusind tak til alle jer andre der har gidet at deltage...jeg er helt overrasket over alle de lod, så derfor trækker jeg 2 trøstepræmier...og de går til: nr.30 - Rakel med bloggen fruens syslerier og nr. 84 - Kristin med bloggen Albert & Vill.. Send mig jeres adresser, så kommer der en lille ting :-)

5 kommentarer:

  1. Hej Majken!

    Nej hvor skønt sådan at vinde en ekstra præmie... jeg mailer dig fluks min adr.

    kh Kristin

    SvarSlet
  2. Ej, øv øv øv. Men STORT tillykke til vinderen :D Så må jeg købe mig en. For sådan en taske MÅ jeg da eje! :D

    SvarSlet
  3. Øv bøv!
    men mange gange tillykke til de heldige ;)

    SvarSlet
  4. Beatriz - du kan sagtens købe en på www.dottiedoo.dk :-)

    SvarSlet
  5. Heldige mig! Sikke en skøn besked at komme hjem til efter en uges blogfri ferie. Jeg sender fluks en mail. :o)

    SvarSlet