torsdag den 20. maj 2010

Blog-leg

Tine har sendt mig en stafet..sidder nu og lader sveden dampe af (fra endnu en løbetur..jo,jo)inden jeg starter brusedampen og vil prøve at besvare stafetten.

Morgenens nedtur

Luna gad ikke op, ville ikke i tøj, ikke børste tænder, ikke sidde i sin autostol, ikke ud fra sin autostol, men længere ind i bilen og måtte hives ud og moren her..ja, hun kom for sent på arbejde!

Udenfor mit vindue
Skinner solen stadig..på mit afskallede havemøbelsæt

I mit fjernsyn kører
Ramasjang...hvor alle sover! (hvorfor F...er det også lige at det kører)

Jeg vil til at høre

Mig selv synge i bruseren

Mit tøj er
lagt på stand by i kælderen...(det skal nemlig stryges)..HAR købt en TOBI super steamer..den virker ikke!!

Idag skal jeg nå
At lægge flere varer på e-shoppen og pakke kasser med tasker til outlet

Men jeg vil hellere
Blogge og spise Ben & Jerry's

I vindueskarmen
Står der stadig lidt julepynt og påsketing

Weekenden skal gå med
Pinsemarked og besøg i mor og fars campingvogn

morgenens optur

At vores vikar havde scannet en masse dokumenter ind i et elektronisk journalsystem

Dette billede har I aldrig set

(Manga tegning af Luna som Morten overvejer at få tatoveret)

Jeg videresender stafetten til Lisa og Ingeborg

2 kommentarer:

  1. Vild sjov leg majken, tak fordi du sendte videre til mig... God pinse.

    SvarSlet