søndag den 2. maj 2010

Hop, Bisgaard, hop!


Jeg var så heldig at "scoope" et par Bisgaard sandaler til Open By "day"..ganske vist lidt naturel i det..men til 150 kr. kunne jeg ikke lade være, selv om ønsket var et par gule..De har siddet på Lunas fod siden de blev hjembragt, så elsket er de ihvertfald. kæmper lidt med hende, om de skal have lov til at komme med i seng, men nu er aftalen at de står ved siden af sengen! Jeg faldt over en grafisk kjole til mig selv fra Vero Moda..rigtig, rigtig fin i print og snit..og så sat ned! De rammer mig nogle gange lige i plet..Vero moda...

2 kommentarer:

  1. Jeg faldt for den selvsamme kjole fra Vero Moda...er sikker på den især vil fungere godt til brune sommerben og sandaler.
    Ha' en dejlig søndag.
    Sidder lige og falder i staver over de mange fine ting på din side.

    SvarSlet
  2. Hej Frøken Garsdal..ved ikke hvor godt den fungerer til lige netop mine ben..de blir' helst gemt væk bag leggins..meeeen bliver de nu brune nok...

    SvarSlet