lørdag den 5. juni 2010

AWARD

Jeg har fået en award af cslyngaa..1000 tak! Takketalen skulle indeholde 7 ting om mig selv og jeg skal give den videre til 5 nye velfortjente prisvindere.

Om mig:

1. Jeg ELSKER lakridspiber (dem med pink krymmel selvfølgelig)De har en kasse i Fakta til 30 kr. :-)

2. Har tusindvis af drømme og idéer, men får aldrig taget mig sammen til at føre den ud i livet.

3. Har alt for lange hår på benene - glemmer det simpelthen!

4. Kan ikke undvære min morgenostemad m. marmelade

5. Bliver høj af at synge

6. Overvejer at anskaffe familien en Norsk skovkat, men kan ikke beslutte mig?? For mange hår?, tømme kattebakke, kløer i møblerne og skal man så lave et voiliere??

7. Elsker at dovne - kan sagtens ligge på ryggen en uge på strand...ahhhhhh

Awarden deler jeg ud til følgende bloggere som inspirerer mig:

1. Hunch - elsker hendes stil og indretningssammensætninger
2. Moster girafisk - fordi hun er SÅ stædig, perfektionisktisk, sød og gennemførende.
3. Frøken garsdals lykke - Fed stil og flotte billeder
4. Talula's finurligheder - Fordi vi bliver kørt op over de samme ting
5. Æblekind - Fordi hun var så sød at vise mig hendes fødder :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar