tirsdag den 27. marts 2012

1 år!




1 år! - tiden går!.....i lørdags fejrede vi Olivias første fødselsdag. Året har passeret med raketfart - det har været et hårdt år med masser af sygdom og mangel på søvn, men selvfølgelig også med masser af glæder og begejstring for vores 2. lille vidunder :)
Vi venter stadig på at få sat dræn i ørerne (sidste uge kom endnu en ml.øre betændelse i vejen) så vi prøver om ikke det kan lykkes på torsdag! I mellemtiden fortsætter jeg med kiropratorbehandlinger som har givet et fint resultat. Barnet har nemlig sovet ok den sidste uge (om det så er kiro. eller pencilinen der hjælper vides ikke..hmm) Jeg har taget barsel denne uge, samler kræfter og er klar til at starte op på arbejde...endnu engang..efter påsken!
Jeg er simpelthen taknemmelig for gode venner! Tak fordi I er her når det ser skidt ud, og kommer med søde tanker og gaver..jeg blir' ski' så rørt. (sidste uge blev jeg "taget" på sofaen -bleg, uvasket og aldeles naturel..søde Jill kom forbi med velvære fra Badeanstalten, tulipaner og lys..og til manden, chips og cola! :) Tak Jill! Min søde kollega har givet mig en ring med en sten som førhen har hjulpet hende i en svær tid...tak Lisa!! I er SÅ søde.....

6 kommentarer:

  1. Hurra og tillykke med den lille fødselar. Tiden flyver bare, vores piger bliver 2 år lige om lidt! Kan slet ikke fatte det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) det går alt for stærkt!!

      Slet
  2. Dejligt med gode venner! Og stort tillykke med hende, det er svært at forstå hvor tiden bliver af - lige pludselig er de bare store og kan en helt masse ting! Krydser fingre for bedring til ørerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt med nogen der tænker på én! Vi skal have dræn i morgen, så håber det hjælper hende.

      Slet
  3. Stort tillykke med hende, hvor ser hun bare sød ud. Og tillykke med de gode venner, den slags er bare guld værd:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julia...hun er sød..:)Det er dejligt med venner der giver omsorg og støtte!!

      Slet