mandag den 12. juli 2010

Velkommen hjem Fister!



Så blev lille Fister transporteret hjem fra Randers og alt er gået som smurt - han hoppede frivilligt ind i transportkassen, sad stille under køreturen, undersøgte hele hytten, spiste af sit mad, drak sit vand, brugte kattebakken..og det vigtigste..han legede med Luna! Hun kan slet ikke lade ham være - de 2 skal nok blive bedste venner! Han er den mest rolige kat jeg længe har set - idag støvsugede jeg 5 cm. fra ham og han kiggede bare..skønne, skønne Fister, Medister...

10 kommentarer:

  1. Han er da alt for sød! Vi havde ellers lagt alle tanker om husdyr på is, men nu få jeg da helt lyst til sådan en lille fætter:)

    SvarSlet
  2. Åhh han er fin, en skam man som jeg ikke kan tåle katte... Luna ligner en, der liiige skal overveje om hun vil dele sin mad med Fister :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser han skøn ud. Tillykke med det nye familiemedlem. :)

    SvarSlet
  4. Hvor ser han bare sød ud. Og hvor er det et herligt navn - Fister ;)

    SvarSlet
  5. Tillykke med ham:) Han ser virkelig sød og dejlig blød ud:)

    SvarSlet
  6. Åh Majken, hvor er han bare noget af det kæreste jeg længe har set, altså næst efter min Buller bamse... Håber på at møde ham snart...

    SvarSlet
  7. Hej Alle,

    Ja, han er virkelig bare den sødeste..hold da op hvor han er faldet godt til. Han sover 20 timer i døgnet (eller prøver på det) for Luna skal altid over og vifte den stakkels Fister for næsen med en plysmus..

    SvarSlet
  8. org hvor er han sød ! (altså fister)
    Glæder mig tl at se den i virkeligheden :)

    SvarSlet
  9. Sikke dog en skøn skøn kat!

    SvarSlet