søndag den 4. juli 2010

Ugle & Mint...igen!

Den fine uglehalskæde fra H&M har endelig ramt bunden i min postkasse. Den har været udsolgt i et stykke tid og skal nok komme til at pynte min sommergarderobe. Og så er der rykket mere mint ind i mit aqua-univers..den skønne kollega, Lisa har igen været overbærende og hæklet et fint armbånd til mig og en anden skøn kollega, Henriette har skaffet Essie neglelakken til 70 kr. tak! Vores arbejdsplads er et stort inferno af handlende, sælgende eller skaffende..lige fra friske morgenæg til halm!

4 kommentarer:

  1. Så fik du den ;-)
    Den er så fin til så mange ting!
    KH Cristine

    SvarSlet
  2. Ja, jeg faldt pladask for den hos dig :-)

    SvarSlet
  3. Ja den er godt nok skøn uglen. Jeg har slet ikke set den før nu. Lækker Essie farve :)

    SvarSlet
  4. Ehj, hvor er det en fed ugle. Den kan jeg godt forstå du har sukket efter. Og nu sukker jeg også lidt... Tak?! :o)

    SvarSlet