onsdag den 21. april 2010

Tiger vs. Scherning



Skulle lige ind til byen og hente de SCHERNING øreringe jeg har ventet på siden jul..fik de skønneste rav-perle-øreringe og et par gule keramik til at pryde min samling..elsker dem!..(også de blå ugler som mor gav mig i "påskeæg") men, men, men..der på vejen lå Tiger og struttede med alskins farverige løjer udenfor..YES! Jeg har jo fulgt med her på bloggen og set de herligheder I har fået slæbt med hjem..jeg fik heldigvis også fyldt kurven med godt-humør-givende ting (ihvertfald bliver man glad for en stund!)..skynd jer forbi Tiger'en..der var så mange, på det tidspunkt, brugbare ting udover disse som jeg på en eller anden måde fik sorteret fra, men som stadig ligger der og oser af "tag mig med"

4 kommentarer:

  1. Sikke mange fine ting, du har fået fingrene i:) Jeg var også lige en tur i Tiger i dag, men de havde da godt nok ikke så skønne ting, som du har købt!

    SvarSlet
  2. Har også jagtet de der cup cakes magneter, men dem har de heller ikke i min Tiger:( Mere flere af de andre ting, har jeg været så heldig at få fingrene i:)

    SvarSlet
  3. Hej Majken
    Tak for din tilmelding og søde ord til min forårs give away.
    De ugle øreringe er så flotte. Jeg har tit stået og kigget på alle de forskellige man kan få, og har ikke helt bestemt mig for et par endnu, for de er så fine alle sammen.
    Jeg er også Tiger fan :)) og ikke mindst når børnene skal til fødselsdag.
    Rigtig god dag til dig.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  4. Anne - nej det er vist godt nok forskelligt, hvad man lige kan være heldig at rende over.

    Malene - jeg skal tænke på dig, hvis jeg ser flere cupcakes :-)

    MollyMy - Ja, de er SÅ søde de "dyr-øreringe"..har tænkt på om man måske kunne lave nogle fine kopier i krympeplast??

    SvarSlet