onsdag den 31. marts 2010

Lopperier & "her er dit påskeæg"



Fik endelig lige 10 min. til at smutte forbi genbrugen..elsker at gå der og lure og rage..Mine øjne faldt lynhurtigt hen imod kanden med det blå-grafiske mønster..bare fordi den er blå, jeg kan ikke lade være, må eje alt blåt! Fandt også lige det fad jeg manglede til mit sofabord - fadet med nissemotiverne og de indtørrede figner og abrikoser har stået der længe nok! Jeg kunne heller ikke lade den lille "hældetingest" stå - den var så fin med sit flotte mønster, men ved ikke hvad jeg skal bruge den til - måske kan jeg plante en blomst eller nogle krydderurter i den?

Manden i huset fik mange points i bogen igår - han havde købt mig og Lunas "påskeæg". En lækker buket liljer til mig og Timmy - Mææææh! til Luna. Hun havde vist os den 100 gange i BR kataloget, så nu skulle den være hendes mente han. Det er uheldigvis en af de larmende typer..selv om han kan sove, lukke øjnene og se fredelig ud...snoooork, mæææææhhhhh, snoooork, mæææææææhhhh...men han er nu sød nok! - det var Manden da ihvertfald :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar