lørdag den 17. november 2012

Et heldigt asen...




Jeg giver min lokale genbrug lidt og de giver mig så meget igen!! Jeg har været utrolig heldig de sidste mange fredage hvor jeg som en fast rutine kører indenom genbrugen for at snage i sagerne. Alle 3 støvler på billedet kommer fra det fantastiske sted: Ecco, økomærke og skind i fineste stand lige i størrelse mig og mand :) Maleriet kunne jeg heller ikke lade stå der - 30 kr. og med så fine farver og motiver. Nu skal jeg bare finde det rette sted til det.
Jeg giver min familie lidt og de giver mig så meget igen! Er heldig at have forældre, svigerforældre og søster der altid er søde til at komme med ting. Svigermor havde stjernen under armen sidst hun var her - lavet af svigerfar - på bestilling fra Svigermor! (med inspiration fra bloglandet selvfølgelig)
Jeg giver min kat lidt og den giver os alle så meget igen!! (eller lidt og lidt...har lige måttet punge ud for en mindre operation i poten :( ) Men som han ligger der salig rullet sammen på det vamsede tæppe..så gir' han blot ved tilstedeværelsen så meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar