lørdag den 10. november 2012

Cozy Cool...




Det er læææænge siden jeg sidst har været aktiv på bloggen...blogpausen er overstået. Der er ikke sket det store i mit liv - børnene er blevet større, dygtigere og måske en smule mere udfordrende, men ellers kører livet videre i det samme spor. Har ikke haft så meget overskud til blog og kreativitet, men jeg griber den lille gnist der så småt tændes og lader mig føre tilbage til bloglivet. -Og forhåbentlig kan denne verden give mig det kreative spark bagi som jeg trænger til.
Til at starte med, vil jeg slå et slag for de nye bukser jeg har købt mig! De er simpelthen så lækre bløde, fine og afslappende - men på den fede måde.
Bukserne er købt hos en lokal forhandler af mærket Friendtex som har mange fine ting i deres kollektion. Huen i uld, angora og cashmere fra samme mærke er også bandt favoritterne!

1 kommentar:

  1. Åh Majken de ser total lækre ud!!
    Velkommen tilbage, altid rart når kendinge viser sig igen :)
    kh Libbie

    SvarSlet