onsdag den 23. november 2011

Rema 1000 & trofæ...


Har I set det fine mønster der præger duge, servietter, papir og kort i Rema 1000 ?? Tror da lige jeg skal ha' fat i noget af det...
I dag har Olivia og jeg været på det længe planlagte, men ikke udførte besøg på min arbejdsplads - en specialskole for Voksne. Olivia putter nu i barnevognen - fyldt op og overstimuleret over 100 vis af hoveder der alle lige skulle sige hej og holde i hånd - skønt at besøge skolen, kollegaerne og eleverne. Glæder mig til at komme tilbage! Det er altid en oplevelse at besøge skolens værksteder, og se engang, hvad de nu har fundet på...jeg var solgt over de fineste trofæer (billeder taget med en meget fedtet mobiltlf. :-) ) Håber de laver en del, så der er lidt at købe af!

3 kommentarer:

  1. Haps haps vi ses i Rema 10hundred...;)
    Det er nogle sindsyg sjove trofæer...
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  2. Jeg har allerede været forbi Rema, servietterne, papir og kort røg i kurven :-) Og hvor er de seje de trofæer.

    SvarSlet
  3. Spændende blog du har. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet