mandag den 28. november 2011

Årets adventsstage...

Årets adventsstage blev sammensat som en hurtig løsning, da de træstubbe jeg egentlig havde tænkt mig skulle udgøre adventsarrangementet, ikke blev klar...og nu tror jeg at jeg beholder mit akryl med sølv og hvidt!
Vi havde en rigtig hyggelig 1.advent - mig og Luna fik pyntet op..nogle nisser placeret underlige steder, men jeg fik med dårlig samvittighed rykket om på det, da hun var lagt i seng :-/ (Hvem siger, at en engel uden hoved ikke skal stå i vinduet og 10 nisser på række på bordet??) Hun fik lov at pynte sit eget lille træ, så må det være ok...

6 kommentarer:

  1. Fint - jeg har også omrokeret i går efter Silje blev lagt i seng. 6 små engle og 6 små nisser stod på rad og række sammen med en elg i det ene vindue, det er sådan liiige nisser nok for mig (tarvelige mor).

    SvarSlet
  2. Simpelthen så fin - hvor er den fra den akrylsag?

    SvarSlet
  3. Michelle - det kan aldrig blive for meget i deres univers :-)

    Pimp me up! - Tak :-) stagen hedder Ghost og er fra Innermost

    SvarSlet
  4. Tak for tippet - må lige tjekke den ud. Vil generelt være fin - året rundt :-)

    SvarSlet