tirsdag den 8. februar 2011

Bedstes hæklerier...


Utroligt hvad man helt havde glemt man havde...alt roderiet i kælderens gemmere har bragt fine ting frem i lyset. Dette hæklede sengetæppe var min Bedstemors store projekt til mig som skulle være færdigt inden hun gik bort og minde mig om hende - nu pryder det vores soveværelse og minderne vælter frem!
Billedet over sengen er taget af Luna da hun var 6 mdr. og har grød i hele hovedet - dernæst forstørret op på lærred..jeg elsker det billede!
Vores mini-walk in-closet tager så småt form og skal være babys hjørne med tøj og ting. De små hjemmestrikkede trøjer hænger fint på række og venter på at varme endnu en pige...

2 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt værelse. Og sikke et smukt billede :-)

    SvarSlet
  2. Hold op et KÆMPE hækleprojekt din bedstemor har udført. Jeg er fuld af beundring :o) Kan godt forstå det er et fantastisk minde at have.

    Kh Anette

    SvarSlet