søndag den 7. februar 2010

Jeg blir' jo nødt til at teste dem alle...


Jeg fik jo denne hersens herlige 100 forsk. muffinsbog i fødselsdagsgave, og nu bliver jeg jo nødt til at teste dem alle - derfor er familien velvilligt indlagt til muffingilde i weekenderne..nu er der kun 97 opskrifter tilbage...Ellers har vi her i familien fået øjnene op for glæden ved tedrikkeri. Førhen var det kaffe, espresso og latte der blev produceret, men vores vældige maskine er itu, så nu har vi kastet os ud i teverdenen. Jeg kan på det varmeste anbefale den økologiske te fra Pukka, den har sjove varianter og smager af friske råvarer. teen kan købes på økoshoppen.dk

3 kommentarer:

  1. Umm, det ser lækkert ud! Det er jo serious balade med sådan en strejkende espressomaskine. Øv altså :(

    SvarSlet
  2. jaa, de blev godt nok lidt freaky dem her...du ved sån' skæve i siden, men de smagte godt.
    Vi har forsøgt, med espressomaskine på bagsædet, at bytte den i Elgiganten en lørdg formiddag...NO go! der er jo proppet derude..magter det simpelthen ikke..nok også derfor jeg har trukket mig tilbage til low life by i det nordjyske.

    SvarSlet
  3. Det er helt rigtig hvad du skriver omkring den økologiske te fra Pukka. Den smager nemlig af friske råvare.
    Har du prøvet deres "night time te", den er god til slappe af på inden man går i seng:-)

    SvarSlet