onsdag den 13. marts 2013

Sneakpeak til min nye hobby...





I lang tid har jeg haft idéen oppe i hovedet - at skabe min eget lille 2.hand børnetøjshimmel til gavn for selvfølgelig mig selv, men også alle andre. Kælderrummet er ved at blive ryddet op, tøjet så småt fundet frem fra gemmerne. Nu skal rummet blive helt klar så mine allierede 5 mødre kan komme med deres guld - det er nemlig tænkt sådan, at jeg sælger både vores eget, men også andres børnetøj..ihh, jeg glæder mig til at vise jer mere.

6 kommentarer:

  1. Sikke da en mega god idé Majken!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre virker det som en fantastisk idé :)

      Slet
  2. Næhh hvor spændende. Glæder mig til at se mere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig spændende. Håber folk gider komme og kigge på det.

      Slet
  3. Det lyder da super spændende, Majken. Glæder mig til at se mere. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, super spændende :) manden skal lige ha flyttet de sidste mandeting, så er jeg klar til at overtage rummet :)

      Slet