fredag den 13. januar 2012

IGANG!


Og så lød startskuddet...2012, og vi er igang. Olivia (med fuld fart på kravleriet) er startet i dagpleje, mig på arbejde og familieprojektet bliver organiseret. Det er skønt at komme på arbejde igen..ja, jeg har faktisk glædet mig! Glædet mig til hverdagen med voksensnak, kaffe og boller i pausen uden forstyrrelser (sån' næsten) Har selvfølgelig den obligatoriske dårlige samvittighed, over at hundse rundt med søvnig 4-årig om morgenen og aflevere børn i institutioner 9 timer om dagen..puha, men sån' er livet!
Håber alle har haft en god start på 2012 og at det bliver endnu et fantastisk blogger-år. Det bliver måske ikke til så meget bloggeri, nu da en masse andet tager tiden...og energien. Men jeg skal forsøge at hænge i :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg er klar til endnu flere indlæg fra dig ;)
    hvor er det er skønt barn du har. Min yngste er snart 11mdr :)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Åh ja det er hårdt når de små skal afsted - jeg glæder ikke til at sende min den lille afsted om en måned. Og alligevel lidt - for man begynder også at længes efter noget andet... Det evige dilemma;-/

    SvarSlet
  3. Børn er fantastiske! Det tager bare tid at organisere, hente osv.
    Dejligt at du er tilbage :)

    SvarSlet