tirsdag den 16. august 2011

Tanker om bryllup...

Første skridt på vejen har vi jo taget for et stykke tid siden - sagt "Ja" til at gifte os med hinanden, så nu begynder vi så småt at tænke på hvordan vores bryllup skal være. Vi er begge meget enige om, at vi vil gøre det utraditionelt, enkelt, intimt og mindeværdigt. Men hvor ER der mange overvejelser at tage, og vi er kun lige begyndt at tage emnet op..puha, der er vist laaang vej igen. Vi satser foreløbigt på at holde noget næste sommer, så jeg kan jo fint bruge min barselstid på noget forberedelse. Og her..mine blogvenner, kommer I ind i spillet. Det er nu I skal bombardere mig med gode idéer til bryllupsfesten. Fra store helheder til små detaljer..kom med det!

3 kommentarer:

  1. Vi tænker også så småt på et bryllup næste sommer. Her er vores foreløbige tanke. Et vaskeægte kirkebryllup med efterflg. fest i min mands (altså vi er jo faktisk allerede gift) fiskeklub. Så er det nemlig billigt, og der er en fantastisk udsigt. Vi vil få gæsterne til at tage telt med, der kan slås op lige ved siden af. Til maden måske noget med en masse små retter, og så en kok der griller. Bryllupskage af den traditionelle slags skal der til. Masser af lyskæder, og levende lys for at gøre det hele hyggeligt. Og så lyslanterne, som alle kan sende til vejrs ud over søen.... Glæder mig allerede! Held og lykke med planlægningen!

    SvarSlet
  2. Da vi i sin tid planlagde vores bryllup havde vi stor glæde af noget der hed bryllup.dk.
    Her fandt jeg masser af inspiration og svar på alle mine spørgsmål (bl.a. gennem forummet).
    Kan kun anbefales.

    SvarSlet
  3. Katrine - det lyder som noget i vores ånd! Vi vil også i kirken og vies, men herefter skal det ikke være så forudsigeligt. Glæder mig til at følge med i din planlægning også :-)

    Æwle Bæwle - jeg vil helt sikkert tjekke siden ud. tak for tip! :-)

    SvarSlet