søndag den 23. januar 2011

Barsel & Bræk...

Fredag var min første barselsdag og der var planlagt wellness i form af ansigtsbehandling, massage mm. for at "fejre" dagen, meeeen den endte hjemme under dynen på sofa med datter på den anden sofa og bræk ud over det hele..ja, klamt! Hvor ynkelig man kan føle sig når man ikke kan tage sig 100% af syg datter, så måtte tilkalde assistance og hjemkalde mand fra arbejde. Nu er weekenden snart ovre og vi er på toppen igen - klar til barsel og redebygning. Fik en fantastisk kurv af god kollega, så fint pyntet med så betænksomme og velvalgte små gaver. F.eks. en notesbog med alle gode råd inden og efter fødsel (som man jo helt har glemt) - håndskrevet! (sikke et arbejde) og så lige nogle tips til bryllupsforberedelserne :-) Den er så go' og jeg har allerede suget masser af tips til mig. Taaaak Lisa! Nu går jeg og overvejer en god pay-back, for giveren skal selv snart på barsel. Gode råd modtages gerne.

Jeg har efterhånden fået skrabt alt det tilbehør sammen jeg skal bruge til den lille nye pige, men er måske lidt bange for at det bliver lidt for lilla?? Sengeranden er fra Smallstuff, barnevognsrand og ammepude er fra Pokka og alle tingene kan du købe her Tingene fra Pokka var på tilbud!

4 kommentarer:

  1. Nyd din barsel. Og godt at høre at I er i bedring derhjemme :)

    SvarSlet
  2. For lilla.... Nej det kan det da ikke blive :-)Men hvis du er i tvivl hvad med at smide lidt forårs grønt ind over. Tænk bare på en buket lilla tulipaner... Mums :-) Knus Dorthe

    SvarSlet
  3. Hej Malene: Tak for det - jeg nyder nu den "første" dag i fulde drag m. kaffe,BoligLiv (som jeg selvfølgelig måtte se m. alle de bloggere) og lakridspiber :-)

    Dorthe: Har også overvejet noget karrygult dertil - tror også det ville være lidt fint. Men så længe det er lilla i flere nuancer, så går det nok :-)

    SvarSlet
  4. Synes nu at alle de lilla babyting er rigtig fine...
    Tror også karrygult eller rød kunne matche den lilla farve fint...

    SvarSlet