lørdag den 5. juni 2010

Genbrugsguf

Det er godt nok blevet svært for mig at gå forbi en genbrug..hold op hvor er der mange dejligheder derude blandt gammelmandslugt og skrammel. Igår fik jeg hele 2 poser fyldt op med bla. denne flotte dug (som desværre var for kort til mit bord) så nu skal tænkeren sættes igang - hvad kan den så blive til? Igen fandt jeg lækkert stentøj i yndlings-turkis-farven og sød lille stage med lyslilla blomster. De 2 "prinsessedragter" vagte også stor, stor glæde..hun sprag i dem med det samme og løb ud til spejlet "det er bare mig - prinsesse" sagde hun..og dragten forblev på, da vi igår aftes drog til fødselsdagsfest!

1 kommentar:

  1. skønne ting... og mangler du inspiration til hvad dugen kan syes til kik på min blog under sy-projekter -jeg har syet en masse af gamle duge. Smil Camilla

    ps. tak for din søde kommentar på min blog/smil

    SvarSlet